Değerlerimiz & Vizyonumuz

Değerlerimiz

“İnsan odaklı” kurum kültürüne öncelik vermek.
İş Ortaklarınız ve müşterilerini velinimeti olarak görmek.
İş çıktılarını hız- verimlilik ve sonuç odaklı olarak yönetmek
Tüm bilgi altyapısının dijital dünyanın gerekliliklerine göre uyarlamak
Son teknoloji ürünlerin kullanıcılar ile buluşmasına öncülük etmek.

 


Vizyonumuz

Türkiye’nin en büyük dijital ve akıllı ürün tedarikçisi olmak.

 


Misyonumuz

Teknolojik ürünlerin, tüm dünya ile aynı anda Türkiye’deki kullanıcılar ile buluşturulmasını sağlamak.

 

Hedefimiz

Kazan-Kazan prensibi ile tüm iş ortaklarımızın en iyi iş ortağı olmak.

 


GENÇPA Müşteri Memnuniyet Politikası

Gençpa kurulduğunda bu yana müşterilerimizi yaşamlarını kolaylaştıracak, kaliteli ürünler sunmayı ilke edinmiştir. 

GENÇPA hizmet dahilinde vermiş olduğumuz tüm markalarımızın müşteri isteklerini ve önerilerini profil ayrımı yapmadan her kanaldan (www.gencpa.com.tr, bayi.gencpa.com, sosyal medya araçları, faks, mektup, [email protected] ve diğer iletişim araçları) rahatlıkla iletebilirler.  Müşterilerimizin bu kanallar vasıtasıyla ilettikleri mesajlar konusu dahilinde ilgili birimlere iletilir. 
 
Gelen mesajlar en ince ayrıntısında kadar detaylandırılır ve bir havuzda toplanır. İletilen mesajlar 24 ila 48 saat içinde iletişim izni dahiliden verdikleri bilgiler ışığında kendilerine çözümleri/cevapları aktarılır.
 
Gelen mesajlar yasal düzenlemelere uygun saklanır ve adil bir şekilde cevaplandırılır. 
 
GENÇPA müşteri istekleri ve şikayet yönetim süreci ve kullanılan sistemleri, gelişime açık alanların tespit edilmesi ve verimliliğin arttırılması için düzenli olarak gözden geçirir, etkinlikleri raporlar ve sürekli iyileştiririz. 
 
GENÇPA olarak her daim müşteri odaklı bir yaklaşım beslemekteyiz.